🎉 İlk siparişinize özel sepette net %10 indirim!
Nic Tone Dique de Hule Rubber Dam Lastiği resmi

Ambalaj İçeriği

36 AD./PKT

4 AL 3 ÖDE

Nic Tone Dique de Hule Rubber Dam Lastiği Orta

Nic Tone

Miat: Mart 2028

Fiyatları görmek için
giriş yap & üye ol

Satıcı Onayı

Satıcının Tıbbi Cihaz Satış Yetki belgesi, elektronik iletişim ve merkez adresi dentalpiyasa.com kayıtlarında yer almaktadır.

Satıcı: Esas Group

Satıcının Puanı

Satıcı puanı, müşteri geri bildirimleri ve satıcının sipariş sürecindeki performansı dikkate alınarak hesaplanmaktadır.

Ortalama 17 saatte kargoda!

Siparişlerin mesai saati içindeki ortalama kargoya teslim edilme süresidir. Her bir depo özelinde ayrı ayrı hesaplanmakta ve sadece son 1 ayın siparişleri dahil edilmektedir.

Ürün Seçeneği

Seçenek 1

Ürün Kampanyaları

4 AL 3 ÖDE

Ürün Açıklaması

İade Koşulları

Ürün Açıklaması

Ürün açıklaması üretici firmadan alınmıştır ve bilgilendirme içindir. Reklam amacı taşımaz.

Nic Tone Dique de Hule Rubber Dam Lastiği

Dental Dam, saf ve doğal lateksten üretilmiştir. Sıkı ve yırtılmaya dayanıklı yapısı ile operasyon ve endodontik prosedür boyunca güvenli ve kuru çalışma ortamı sağlar.

Rubberdam Kullanımının Enfeksiyon Etkisi;

• Rubber-dam uygulaması hekim için sürekli enfeksiyona açık ortamda çalışmanın riskini azaltmak için etkili bir önlem mekanizmasıdır.
  • Aeratör kullanımısonucunda oluşan aerosol ve damlacıklar genellikle bakteri ve kan içerir. Bu aerosol ve damlacıklar tuberküloz,Covid-19, hepatit ve AIDS gibi enfeksiyonların geçişine imkan sağlayan bir potansiyel oluşturur.
  • Rubber-dam kullanımıyla diş tedavisinde operatif işlemler sırasında havalı türbinlerin oluşturduğu aerosol içerisindeki bakteri sayısında belirgin bir azalma sağlanmış ve buna bağlı olarak da çapraz enfeksiyon önemli derecede engellenmiş olmaktadır.
  • Kavite hazırlanması, dolgu ve kanal tedavisi sırasında bakteri ve tükürükten uzak, aseptik bir çalışma sahasının elde edilmesi,
  • Diş hekimi ve hasta arasında infektif ajanların potansiyel geçişinin en aza indirgenmesi,
  • Diş hekimini kontaminasyon ve enfeksiyonlardan koruması,
  • Tedavi sırasında kullanılan aletlerin, materyallerin, ilaçların, irrigasyon solüsyonlarının hasta tarafından yutulmasının ve aspirasyonunun engellenmesi,
  • Adeziv uygulamalar sırasında diş dokularında nem kontrolünün sağlanması,
  • Dişeti ve oral yumuşak dokuların kullanılan materyallerin, fosforik asit, hipoklorid, beyazlatma ajanları gibi solüsyonların irritasyonundan korunması,
  • Belirli operatif işlemler sırasında, dişeti sınırları altındaki alanda gerçekleştirilmesi gereken tedavilerde, dişeti başta olmak üzere yumuşak dokuların operasyon sahasından uzaklaştırılması,
  • Dudak, dil ve yanak gibi yumuşak dokuları çalışma sahasından uzaklaştırarak hem yumuşak dokuların korunması hem de diş hekiminin görüş alanının arttırılması,
  • Diş tedavisi sırasında hasta için daha konforlu (rahat) bir çalışma ortamı sağlanması,
  • Yapılacak olan tedavi için daha az zaman harcanması,
  • Oral kavite
  • Hastanın ağzının daha iyi ve uzun süre açık tutulabilmesi, hastanın tedavi sırasında konuşmasının engellenmesi ,

Benzer Ürünler

Türkiye’deki diş depolarının %85’i, en iyi hizmet ve en uygun fiyatlarla aracısız olarak Dentalpiyasa’da satış yapmaktadır. Fiyatlar sadece tek seferlik değil, yıl boyunca rekabetçidir.

365 Gün Uygun Fiyat

Dentalpiyasa’da 7 gün iade & değişim garantisi bulunmaktadır. Ürünler tekrar satılabilir olduğu sürece kargo ücreti ödemeden iade & değişim yapabilirsiniz.

7 Gün İade & Değişim

Dentalpiyasa’daki tüm ürünler faturalıdır ve fiyatlara KDV dahildir. Faturalarınız daha ürünler kargoya verilmeden hazırlanır ve Hesabım>Siparişlerim bölümüne yüklenir.

Faturalı Satış

Dentalpiyasa’da satıcılarımızı titizlikle seçeriz ve düzenli olarak denetleriz. Sahte ürüne sıfır tolerans politikamız ile tüm satıcılarımız yasal sorumluluk taşımaktadırlar.

%100 Orijinal Ürün